2012. február 26., vasárnap

Walk wonder barna babakocsi +

Benetton Kabát ,ÚJ!!LEÁRAZTAM!!!!! - Jelenlegi ára: 6 500 Ft
Vadiúj Benetton kabát, Hihetetlen áron!!! Eredeti ára: 38 190. -Ft volt!  42-es méret van beleírva, de csak M-es méret!
Legalábbis én M-es méret vagyok, és nekem is jó, a Benetton általában mindig kisebb méret, ezért kisebb a bele írt méretnél!
Nagyon csinos, enyhe karcsúsított fazonnal!
Vagány oldal cipzáros megoldással, fém gombokkal, és bőr bevarrással! Szép Szürke szinű, fekete csikkokal! A színe, mint a sötétebb képeken!
Ha bármi kérdésed van, írj nyugodtan!
Köszi, hogy benéztél!
Nézd meg a többi aukciómat is, sok szép rucim van fent!
Szép napot!



Jelenlegi ára: 6 500 Ft

Az aukció vége: 2012-02-24 22:58
. Benetton Kabát ,ÚJ!!LEÁRAZTAM!!!!! - Jelenlegi ára: 6 500 Ft

Fontos